Friday, November 13, 2015

Operácia mozgu

Nudná ikonka ma zobudila a zničila mi sny, kričím a vraždím a prijímam moje nedostatky, pohľad krátky do steny, stenám a brúsim jazyky a je jedno, čo nimi hovorím, hlavne, že sú.
Cigarety horia vo vzduchu, dočasne aj na slnku a si pospevujem slová, čo vykradli mi z duše autori, ktorí sú už mŕtvi. Im verím, že môžem klamať, môžem chlastať a zostanem v podvedomí, že môžem padať, vstávať a ja budem blúdiť cez ikonky a rany, z rána. 
Potom berieme darčeky z ropy, schádzame sa kopy a v jednej krabici od mlieka, ale už prázdnej civíme z okien na zaplatené cesty. Náš agregát dlhotrvajúco krátky sa rozpadá, záujmy strácajú, anarchia chradne,  dnešná revolúcia padá z mosta do Labe.
Pracovné pomery slabé, vďaka za tie nevery, kľúčovými dierkami cez ne dostali sme prácu. Tak celý deň na páse tancujeme a bravčové mäso zvracia tuk, pre ktorý potili sme krv, už nie do vašich rúk. 
Chirurgicky odstránené parazity z mysli.

No comments:

Post a Comment